25 Temmuz 2013 Perşembe

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR

  Herkese merhaba çok ama çok uzun zamandır blogumu bıraktım. Okulum, işlerim falan derken fotoğraf çekip buraya yazı yazamaya üşendim. Ama artık yeter bence! Bugünden sonra hergün yeni bir yazı diyorum :) Ve ilk yazımı neutrogenanın Türkiyeye gelmeden önce yabancı bloglarda aman aman  mükemmel ürün diye anlatılırken tanıştığım visibly clear serisinden yana kullanmak istedim. İstediğimi yorumu yapabilirim. Çünkü alıp kullanmaya başlayalı çok oldu. Resimdede olduğu gibi yüz yıkama jelinin bitirmiş bulunmaktayım.

     

Ben yüz yıkama jeli ile temizleme jeli ve maske(ikisi bir arada) olan 2 ürününü almıştım.İkisinide aldığım günden itibaren kullanıyorum. Tabiki başka maskeler olduğu içinm maske bitmedi yarılanmadı bile ama yıkama jeli bitti. İkisinide değerlendirelim şimdi.

Yüz yıkama jeli 200 ml lik bir ürün. Yağsız yüz yıkama jeli olarak üzerinde yazıyor.  Siyah noktaları yok etme, sivilceleri kurutma , derinlemesine temizleyeceğini söylüyor. Yapıyor mu?
Siyah nokta temizleme işinde malesef :( bu konuda ümitliydim çünkü çok övülüyordu. bu konuda başarısız. Eğer siyah noktalarınız için alacaksınız vazgeçin.Bir azalma dahi görmedim malesef. Sivilce kurutma işinde başarılı çünkü içerisinde salistik asit var. Bu asit sivilce kurutmada başarılı zaten ve bu üründe o asiti içeriyor.Benim sivilcelerimi kuruttu. Kokusu bence güzel parfümlü değil ama böle hafif parfümlü ferah kokusu var. Yıkadıktan sonra yüzümü yağdan arınmış hissediyordum. Bir yumuşaklık bırakıyordu yüzümde. Sonrasında ben nemlendirme ihtiyacı duymuyordum ama bazıları ihtiyaç duyabilir. Kısaca bu üründen sonra temizlendiğimi düşünüyordum. Beğendiğim bir ürün belki tekrar alınır.
Bu ürünse yıkama jeli ve maske (2'si bir arada) yüz yıkama jeli ile aynı vaatlerde. Ben bazen maske bazense gratisten aldığım yüz fırçasıyla banyoda yıkama jeli olarak kullanıyorum. O anki hissiyatım neyse artık.Ne yalan söyleyeyim çok beğenmedim. Temizlenmişim hissi bırakmıyor bende. Kokusu varla yok arasında hafif kokusu var ama rahatsız edici değil. işlevlerini yerine getirdiğini düşünmüyorum. Tabi çokda kullanmadım belki uzun vadede iş görür. Biraz daha kullanıp görücez.
  Bu serinin bir sivilce kurutucu jeli ve sadece maske olarak kullanılan bir ürünü daha var. Onları almaya niyetim yok. Hele ki sivilce kuruttuğunu iddia eden jellere hiç inancım yok. Maskeyide almama gerek yok çünkü bendeki maske olarakda kullanılıyor. Serideki tüm ürünlerde aynı şeyi vaat ediyor zaten. 
Sonraki yazıda görüşmek üzere bakımlı günler kızlar :):)


2 yorum:

  1. Bence jeli alın kesinlikle faydasını goruceksınız gormeme ihtimaliniz cok dusuk hatta yook tavsiye ediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. kurutucu jel kesinlikle işe yarıyor ben sadece onu kullandım ve çok memnun kaldım en azından sivilceleri sıkmaya gerek kalmadığı için leke bırakmadan küçülüp kayboluyorlar tabi hemen birkaç saat içinde yok olmasını bekleme ilk gün o aşırı şişliği alıyor ildinle aynı seviyeye indiriyor sonra tamamen kaybolması 4 5 günü buluyor

    YanıtlaSil