9 Mayıs 2013 Perşembe

ESSENCE GET BİG LASHES RİMELİ

Bugünkü konumuz gratis ve rossmanlarda satılan essence markasının rimeli.
Essence markasına ait get big lashes volume curl rimeli. Bu rimeli kaşık fırça dediğimiz bir fırça tipine sahip ve oldukça dolgun tombik fırçalı. Siyah renkli bir rimel. Ben rimelsiz kaldığım bir anda bu rimeli aldım .Bayılarak aldığım bir ürün olmadı o an uygun bir ürün arıyordum geçici olarak bu rimeli tercih ettim. Çok beklentim olmadı ki doğruyu yapmışim benim beklentilerimi tam karşılamadı çünkü daha önce kullandıklarım bundan çok daha iyi rimellerdi. Ama buda kendisine ve rakiplerine göre iyi sayılabilecek bir rimel. Hafif bir uzunluk ve dolgunluk sağlayabiliyor çok mükemmel değil ama yokda denemez. Bunun dışında çok sıvı bir yapısı var topaklanmaya müsait. Ve bana göre en büyük sorunu göz kapaklarına bulaşması Malesef ki göz kapaklarına bulaşmadan bu rimeli süremiyorum. Gramaj olarak büyük bir ürün fiyatı ise gayet uygun 8 tl gibi bir fiyata sahip ki piyasada bu fiyattan fazla olup hiçbir işe yaramayan rimellerde var. Fiyat fayda iliskisine bakarsak iyi bir rimel. Büyük beklentileri olmayan günlük hayat için rimel arayanlara tavsiye edebilirim. Malesef siyahtan başka rengi yoktu. Tek renk seçimi yapılabiliyor. Kabındaki gri rengi itici bulsamda dış kabı oldukça tatlı. Son olarak kötü bir özellikten bahsetmek gerekirsede belli saatten sonra rimel pul pul gözaltına dökülüyor. Plastik gibi bir yapısı var bu da pek hoş değil.. Hepinize bakımlı günler bayanlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder