7 Mayıs 2013 Salı

PASTEL SPRİNG BLUSH-ON ALLIK

           
       Bu ürünü izlediğim videolardan beğenerek aldım. Turuncu-şeftali bir allık istiyordum ve bunu buldum. Hemen gidip bu allığı aldım. Pastel markasına ait bu allık sınırlı sayıda üretilmiş.2 rengi var pembe ve turuncu-şeftali(ne tam turuncu ne tam şeftali)



Pembe rengi 10 numara, turuncu-şeftali rengi ise 15 numara Bahar allıkları olarak üretilmişler tam bahara yakışan renkler bence kendi adıma renkleri çok sevdim. Keşke farklı renkleride olsaymış.Çünkü hem taşıması kolay hem şirin hem pigmentli hemde uygun fiyatlı daha ne olsun :)
Ben kendime mat ışıltısı olmayan turuncu-şeftali allığı aldım. Bana göre turuncu renkte bu allık tam şeftali rengini yakalayamadım. Gramajı allık için çok uygun 5 gr yeterli bi miktar.allık  çok pigmentli.  Parmağınızı dokunduğunuzda bile rengi dolu dolu yakalıyorsunuz.Fırçayı hafifçe dokundurduğunuz bile yanakta istenilern renk yakalanıyor. Mat bi allık olmasına rağmen turuncu renginde çok ama çok güneşte belli olan ışıltıları var.


 


         Şirinliği kabı ve içeriğini aynı renkte olmasından geliyor.  İçindeki allık üzerindeki şekille kabın üzerinde bulunan aynı şekildeki çiçek deseninden de kaynaklanıyor.Çok şirin bi deseni var. İçinin ve dışının aynı renk olmasıyla benefit allıklarına benzetiliyorlar.Benefitinde allıkları bu derece şirin ve güzel.
  

    Kalıcılık olarakda mükemmel. Yumuşak uçlu bi allık fırçasıyla sürmek gerekli dediğim gibi çok pigmentli sert bi fırça ile sürünce şerit gibi duruyor. O zaman görüntü pek hoş olmuyor.  Çok ama çok az bi tozutma yapıyor oda çok kayda değer bi durum değil. Kokusuda güzel tiksindirici bi kokusu yok. Üzerinde son kullanma tarihinide belirmesi ayrı bi şıklık bence bu gibi ürünlerde bu şart çünkü rafta ne kadar zamandır duruyor bilemeyiz. Fiyatıda 9.9 tl bence bu allık için çok uygun fiyat. Genel olarak bakarsak ben çok sevdim. Sizde bir deneyin ve sevin derim.
    Bol bakımlı günler bayanlar :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder