7 Mayıs 2013 Salı

ESSENCE CONCEALER


Bugünkü yazımın konusu essence forget it 3 in 1 concealer(kapatıcı). 3 renkli olan kapatıcılardan renkleri; pembe, yeşil,ten rengi..
Bu kapatıcıyı ben 3.5 tl lik indirimden  almıştım. Essence markası gratislerde satılmaktadır. Normalde 11-12 tl civarındaydı. 3.5 tl ye görünce almıştım. Yeşil rengi kızarıkları kapatmada, pembe rengi gözaltında,ten rengide kusurları örtme amacıyla kullanılıyor. Gramaj olarak idare eder bi ürün ama kapatıcılık konusunda fiyasko diyebiliriz.  Sadece katman gibi duruyor. kapatma ile ilgili hiçbir özellik göremedim ben. Neyseki çok para vermemiştim. Sadece  pembe rengi  işe yarar buluyorum oda göz altlarına hafif pembelik vererek canlı gösteriyor. Beğenen kesim elbette vardır ama bana hitap eden bi ürün olamadı kendisi. Sanırımda satıştan kaldırıldı çünkü essence kaldıracağı ürünleri 3.5 tl yaparak stoklarını tüketti ve kaldırdı. Onun yerine 2 tane ten rengine sahip(biri koyu biri açık) yeni bi kapatıcı çıkardı.
cildinizde kusurlar  izler varsa tavsiye ettiğim bi ürün değil. Ama kusurlarım çok az çok hafif birşey istiyorum derseniz size göre bir ürün.
                                                                                           Hepinize bol bakımlı günler bayanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder