19 Ocak 2013 Cumartesi

BİTENLER


Şimdi 3 adet kremden bahsediceğim. İlk olarak arko nemin inci dokunuşu isimli 300 ml lik kremi yaklaşık 1 yıldır benimle çok yoğun bir nemlendirmesi yok fakat genede iş görür. başka kremlerde alınca pek kullanılmadı ve bir kenarda kaldı. Bende onu ayaklarımda kullandım yoğun şekilde sürerek çoraplarımı giydim Birazda faydasını gördüm. 2. ürün ise dalan dolive isimli 20 ml lik yoğum bakım kremi zeytinyağlı bir krem. Kokusuyla aşk yaşadım. çoook yoğun bi yapısı var ellerime çok iyi geldi yüz için fazla yağlı diye düşünüyorum.Ama eller için mükemmel.kokusu mükemmel bir gidip almanızı tavsiye ederim çokda uygun gratislerde 90 kuruşa bulabilirsiniz. 3. krem ise gratisin ürünü olan benrinin el losyonu el kremi diye satılıyor. Ama losyon çok sıvı bir yapısı var kapağını açtığınızda su gibi akıyor. Kokusu şurup gibi ben pek memnun kalmadım. Fiyatı uygun ama içeriği hiç iyi değil tüm koruyucu maddeleri içeriyor.isteyen gidip gratislerden alabilir.
Şimdide deodorantlardan bahsedicem. İkiside 125 ml lik ürünler angıe hot dan başka bir yazıda bahsetmiştim oradan okuyabilirsiniz. Ben çok memnun kaldım. Diğeride tattoo angel isimli deodorantı hafif şekerli tatlı bir kokusu var çok etkili değil. Bir süre sonra kokusu sıkıyor. Ama kullanılabilir.
Avon care ürününden bir yazıda bahsettim. Onu oradan ayrıntılı okuyabilirsiniz. Şükür ki bitti !!!
Diğeride Rossman ürünü olan rival de loop a ait makyaj temizleme sütü 50 ml lik seyehat boyunu almıştım denemek için. Fakat hiç ama hiç memnum kalmadım sivilce bastı yüzümü hala izleri duruyor. Keşke hiç denemeseydim. Öncelerde sivilceyi onun yaptığını anlamadım. Anlayınca kullanmayı hemen kestim.Yarıda çöpe gidiyor!!

 İki memnun kaldığım ürün. Biri avon kırık saç ucu onarıcı serumu 30 ml lik bir ürün çok bereketli değil ama çok etkili gerçekten o çatal çatal görüntüyü % 40 azaltıyor. Yağ gibi aynı ama sürülünce öyle bir etkisi kalmıyor. ıslak ve kuru saça uygulanabiliyor. Yeşil elma gibi kokuyor.Ben kokusunuda çok beğeniyorum. etrafımdakilere tavsiye ediyorum. Diğeride herkesce bilinen loreal elseve argınıne direnç x3 saç maskesi  buda 300 ml lik bir ürün. Kokusu mükemmel. Banyoda saçınıza sürüp 2-3 dakika bekletip duruluyorsunuz. Saçınızı yumuşacık yapıyor. Banyodan sonra tarama gereği bile duymuyorum. Saç dökülmesine iyi geldiğini söylüyor bu konuda pek birşey diyemicem mucezevi bir etki görmedim. Ama azaltmış olabilir. Ben artık saç kremi gibi kullanmaya başlamıştım son zamanlarda o derece bayılıyorum. tekrar yenisi alındı ....
Fa nutriskin 48 h roll-on u  kokusundan çok memnundum. Bayada etkili bir gün boyunca koruma sağlıyor. Fiyatıda piyasadaki roll-on lara göre uygun. Fakat içinde alimünyum var yedeği vardı oda kullanılıp bir daha alınmayacak. Diğeride chanel change açık parfümü gayet güzel bir kokusu var.Tabi açık olduğu için kalıcı değil.
İlki nivea nın fruti shine serisinden pink guava isimli lipbalm ı tüm diğer nivea lipbalmları gibiydi pek bi farkı yoktu sadece hafif bir şekilde renk veriyor.Nemlendirme çokda başarılı sayılmaz Diğeride signalin white now diş macunu düzenli fırçalmada gerçekten beyazlatması var. Denenebilir bir ürün. Cettuanın 2 adet burun bandını kullandım içinden çıkan ürünü ıslattığınız burnunuza yapıştırıyorsunuz. 5 dk bekleyip çıkarıyorsunuz. İlk kullandığımda çok fazla etkisini gördüm ama diğer kullanımlarda çokda başarılı değildi. birde golden rose dan 5 g lık dipliner bitirdim 1 senedir benimle idi. Ama artık bitti. Gerçekten renk olarak tam bir siyah beğenerek kullandım. ucuda keçeli kalem ucu gibiydi. Kullanmak kolaydı bu yüzden.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder