15 Ocak 2013 Salı

40 GÜZELLİK SORUSU




1) Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
İki kez, sabah ve akşam...

2) Cilt tipin nedir?
karma bir cilde sahibim.

3) Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Şuan Nivea

4) Peeling yapar mısın?
Evet haftada 2 kez yapıyorum.

5) Peeling ürünün ne marka? 
Garnier markası orta halli bir ürün

6) Nemlendiricin nedir?
Olay active hydrating

7) Çillerin var mı?
Evet ama benim çillerim doğuştan yani güneşten falan değil

8) Göz kremi kullanıyor musun?
Ne yazık ki hayır. Kendime ve bütçeme uygun bir göz kremi bulamadım henüz.

9) Cildin akneye meyilli mi?
Maalesef evet.

10) Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Evet, avonun  50 koruma faktörlü kremini kullanıyorum.

11) Fondötenin nedir?
Fondöten kullanmıyorum. Bu işi kapatıcı ve pudra ile yapmayı daha çok seviyorum
12) Kapatıcı kullanıyor musun?
her makyajımda kullanıyorum. Golden rose  rstick kapatıcısını seviyorum şimdilik.
13) Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Evet, sarı alt tonluyum.

14) Takma kirpikleri hakkında ne düşünüyorsun?
hiç denemedim ..

15) Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor. Bu konuda ne düşünüyorsun?
Ben bittikçe değiştirenlerdeniz.
16) Hangi maskarayı kullanıyorsun?
Maybelline, Max Factor 2000, avon supershock kullandıklarım.

17) Sephora mı Mac mi?
ulaşabildiğim markalar değil maalesef L

18) Makyaj yaparken en çok hangi aleti kullanırsın?
Fırçalar yoğunlukta

19) Far bazı kullanıyor musun?
2-3 saatten daha fazla dayanmasını istediğim her makyajımda kendi yaptığım far bazını kullanıyorum.
20) Ya yüz için?
Yüz için kullanmıyorum.

21) En sevdiğin far ve numarası ama tek bir tane?
Flormar  4 lü  far paleti 405 numarası harika :D

22) Kalem - likit- jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Kesinlikle likit eyeliner.  Jel pek kullanamıyorum. Eyeliner ise kalemden daha kalıcı geliyor.
23) Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma vakası atlattın?
Hatırladığım yok. Galiba dikkatliyim …

24) Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Benim kullanabileceğim ürünler değiller döküp saçarım onları ben J kullanımları zor biraz sanki

25) Mineral makyaj malzemesi kullanıyor musun?
Hayır ama en kısa sürede edinmek isterim.

26) Favori rujun nedir?
Flormar longwearin L16 mükemmel nude ton .

27) Peki gloss?
gloss kullanmıyorum

28) En sevdiğin allık hangisi?
The Balm hot mama. :)

29) Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Ne yazık ki hayır...

30) Drugstore hakkında ne düşünüyorsun?
Çok ama çok seviyorum. Uygun fiyatı kim sevmezJ

31) Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Hayır. Profesyonel makyajı kullanacağım yer  yok .
32) Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın hiç?
Her bayanda ne kadar oluyorsa :D

33) En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Abartı makyaj ve yanlış allık uygulaması….

34) Canlı renk makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı seversin?
Göz makyajında doğal tonları çok severim. Yoğun makyaj insanı değilim
35) Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Ivana sert makyajına bayılıyorum.

36) Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Kesinlikle maskara olurdu sadece onunla bile sokağa çıkarım .
37) Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Evet önemli bir yere gitmiceksem yapmam

38) Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?
makyajsızda iyiyim ama makyajla daha güzelim :D
39) Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?
ınglot olabilir .
40) Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Bana kendimi iyi hissettiriyor. Yapmadığımda eksikliği oluyor J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder