11 Ocak 2013 Cuma

ANGIE HOT (LOLİS) YORUMU

        


   Bu ürünle 2012 sonunda tanıştım ama çok başarılı buldum. Genelde watsons ve gratiste satılıyor. Başka bir yerde görmedim.Önce deodorantı ile tanıştım.Kullandığımda diğer deodorantları kenara attım çünkü kokusuna bayıldım. Bir deodoranttan çok parfüme benziyor kokusu ve oldukça kalıcı. Deodorantı denedikten sonra birde parfümünü denemek istedim.Gratise gidip kokladığımda bayıldım o an alamadım ama daha sonra gidip aldım.Parfümü 50 ml deodorantı ise 125 ml diğer deodorantalara göre biraz daha ufak ama etkisi daha fazla diye düşünüyorum. Parfümü ise normal bi boyutta ayrıca EDP (eau de parfum) olması artı bir özellik.Ve ikisi bir arada kullanılınca çokda etkili ve kalıcı oluyor. Etrafımdaki insanlarda kokuyu duyunca aa bu ne çok güzel kokuyor gibi tepkiler aldım. Bu da çoook hoş bir duygu :)

 Ve fiyatıda çok uygun şuan tam hatırlayamıyorum. Ama gratise veya watsonsa gidip muhakkak koklayın ve deneyin sevmemek elde değil emin olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder