11 Ocak 2013 Cuma

THE BALM HOT MAMA ALLIK

Bu allığı bir çok blogda youtube kanallarında duymuştum. Çok mu abartılıyor acaba demiştim bir gratise gidip yakından baktım kendisine ve haklı olabilirler diye düşünerek o an onu almadım. Daha sonra sevgilimin bana 5 ocakta bu allığı almasıyla The balmın hot mamasıyla yakından tanıştım. Tanıştığımada çok mutlu oldum.Tam bir şeftali rengi sayılabilir hafif pembelikleri yanağa canlılık veren hafif ışıltıları var. Tabiki birde yumuşacık yapısını geçmemek lazım ve sonunda bende hot mama aşığı oldum. Dış yüzeylerinin tatlılığını saymıyorum bile bu sadece hot mama allık için değil tüm the balm ürüneri için geçerli bir durum hepsi gel beni al diyor resmen . Raflardan bize sesleniyorlar ...
The Balm Türkiyede gratislerde satılan drugstore marka olarak bilinmektedir. Fiyatlarına çok çok uygun olmamakla beraber çok da pahalı ürünler değiller. Normalde bu allık 30 tl civarında 7.8 g miktarında. Bence uygun büyüklükte. uzun süre yetecektir.
şu sıralar gratiste The Balm ürünlerinde % 30 indirim var bitmeden koşun ve alın derim. Tüm bayanlarda muhakkak olmalı .Ve tabiki The Balmın diğer ürünlerinide incelemeyi kesinlikle unutmayın ! çok güzel ve kalite bir marka olduğunu düşünüyorum. Sadece ben değil çoğu kişi bu fikirde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder